Marc Lagnier confesses to the murder of his adored son, but refuses to explain. He's guilty and that's that: no need to look any further for a culprit. Tristan Delmas, an ambitious young lawyer, is appointed to defend Marc against the latter's will. Seeking the truth, Tristan looks into the Lagnier family, revealing dark zones and things unspoken. He also realizes his investigation keeps crossing a police search for the murderer of young women. Is Marc this murderer? Did he kill his son to silence him? Did his wife know? Privy to an unspeakable secret, Tristan will not escape the Lagnier case unharmed.