“Carême” follows the thrilling story of the world’s first celebrity chef, Antonin Carême (Voisin), who rose from humble beginnings in Paris to the height of culinary stardom in Napoleon’s Europe. While he dreams only of becoming the most famous chef in the world, his talent and ambitions attract the attention of renowned and powerful politicians who use him as a spy for France. Determined to escape poverty and fulfill his dream, Carême can choose revenge, or he can have it all — women, wealth, fame — but at what cost? His love? His soul? His life?