On a picturesque island in Brittany, lifelong friends Jean-Jean and Henri learn that one of their fellow villagers has won millions in the lottery. They sneakily investigate to find out who the lucky winner is and befriend him… only to find out that he has died of shock. To get the money, the two friends hatch a crafty plan to steal the unlucky winner’s identity. But they soon realize that to fool the lottery officials in such a small town where everyone knows each other, they will need to convince the villagers – who all want their piece of the pie – to back their daring plan.