Emma, thirty-five years old, beaten by a violent husband, leaves the conjugal home in the middle of the night, taking Chloé, her five-year-old daughter with her. She finds shelter in a women's refuge where she discovers the tragic situations of other abused women, all from very different walks of life. Will Emma find the courage to press charges?