This is the story of Tamara, forced to make a choice that leads her to leave her native land and to immigrate while leaving behind a person she loves. In France, to earn a living, she works as a dancer in a Latin American club, whose manager keeps a close eye on her. Outside of work hours, she is thrilled to get together with a faithful companion, her only friend who is always there for her. But a tragic event will force Tamara to flee once again and to make new decisions.