Algiers, 1995, in the middle of the civil war. Yasmine, a housekeeper, must take leave to visit her aunt. But on this particular day, Madame, her boss, loses her beloved dog, Touiza. Unable to be left alone, Madame is determined to prevent Yasmine for leaving her.