Fazia is a mature cleaner. She seems tired and tormented by personal problems. For the past few months, her working days have begun at the Martin-Pelissard household, a middle-class family who are reluctant to fill in the paperwork necessary for her to be declared as officially employed. One morning, an unexpected incident will exacerbate the social pressure she experiences on a daily basis and make her race against time to try to keep her job.