2040. Jeanne, a woman in her thirties, has recently left the capital to settle in an isolated house bordering a forest. But a wild boar keeps wrecking her fence and her garden. Jeanne fires away and nearly kills a group of hikers. A wildlife mediator is sent to the scene in order to solve this bizarre neighborhood quarrel.