A hot spot is, in geology, a hypothetical zone of magma formation located within the mantle of a planet. At present, knowledge about hot spots is still very incomplete, as is the knowledge about the female orgasm. While Adele has to deal with the funeral of her parents, she experiences an orgasm that never ends.