Manu lives under a dictatorship of happiness, a world of permanent well-being where sadness is strictly prohibited. But Rose has just broken his heart, and it's becoming harder and harder to act happy. One night, he is approached by a dealer who is selling something that can now only be found on the black market: sad music, all in minor chords.