Auguste's identity has been stolen and he now risks being sentenced for a crime he didn't commit. Sarah, a lawyer who employs eccentric methods, will track down the crook and lead him into adventures he never would have imagined. The judge has granted Auguste and Sarah a period of twenty-fours hours before presenting their case. Twenty-four hours to save themselves.