Cristi, a Romanian policeman, arrives to Gomera, in the Canary Islands. He is welcomed by Gilda, the woman he is in love with. The next day he starts learning the whistling language of the locals. He has to learn this language in order to help Zsolt escape fromprison in Romania. Zsolt is the only person who knows where the 42 million of euros is, money which belongs to Paco, a Mexican mobster. If he won’t manage to find the money, Paco will kill them all.