It’s the middle of a film shoot and Paul, the director, is having an affair with Alina, an actress playing a supporting role. With Alina’s last day on set imminent, Paul decides to rewrite the script in order to shoot a nude scene with her. But tomorrow is always another day. Paul wakes up in the morning and decides not to shoot the scene after all. Instead, he calls the producer and tells her he’s having problems with his ulcer...