Cristina and Tudor Ionescu have founded a happy family with their two children, Maria and Ilie. He works for a phone company and she is an accountant. They are in their thirties and live in a nice apartment in a Romanian town. They live the life of an ordinary couple with their children. But one Sunday morning when Tudor takes his kids to the park, Maria disappears. Their lives abruptly change forever.