Madeleine is a kindergarten teacher close to retirement. Walking by a wasteland, she notices a child playing alone. As she calls him out, he runs away. Madeleine returns home and falls asleep. The whistling of the wind awakes her. She’s terrified. All of a sudden she remembers the child.