In France, a movie production company directed by the mysterious K family employs actors to participate in film shoots. Their screenplays are conceived to exacerbate and fulfil the desires of the family's members, who turn out to be vampires that feed off the blood of their victims.
But twenty years earlier, François, the film director in the K family, fell in love with a young Chinese woman. He never got over losing her and when her daughter, who is his spitting image, arrives for an audition, his life will be turned upside down.