Abraxas is a place where there are no taboos. Through the intermediary of renewable clones ressembling them, players can evolve without risking their lives. Jimmy and his friend Tristan get together there to indulge in all sorts of sordid experiments. One day Tristan decides to go to Abraxas, without going through the cloning process, in order to fully indulge in its pleasures.