Elizabeth Sloane is an influential lobbyist, brilliant and unscrupulous, who operates in the corridors of power in Washington. Confronted by a major career challenge, she redoubles schemes and manipulations in order to achieve a dazzling victory. But the methods she employs threaten both her career and her close colleagues. Miss Sloane may have at last met a worthy opponent.