Bucharest, 1972. Ana, 17, dreams of love and freedom. One night, while partying with her friends, they decide to send a letter to Metronom, the musical program which Radio Free Europe broadcasts clandestinely in Romania. It is then that the Securitate, Ceausescu’s secret police, arrives...