Céline, Thomas, and Maxence have always operated as a trio, like the trilogy of the republicain motto of France. They want to get married, have a house, a job, well-behaved children, and to eat oysters every day. Rebellious and not suited to violent economic and administrative reality, they climb on their motorbikes and travel through a despondent France, searching for new markers, deserts strewn with bipeds, and moments of ephemeral happpiness.