Laurent and Sophie call on Gagu, the home furniture assembly specialist, to assemble little Lea's crib in just one hour. Léa is due to arrive in a few weeks. But Laurent and Sophie didn't opt for the automatic departure option and their GaguMan ends up spending a little over an hour at their home.