Léa, 28, has set her sights on becoming one of the few female rabbis in France, seeking answers to life’s big and small questions. Between unexpected requests, flatsharing with her staunchly atheist father, and a love life in disarray, Léa struggles to balance her calling with her personal doubts. How can one be a guide for others while still searching for meaning oneself?