Rosa is a mother of five, married to a cantankerous Sicilian. She manages her precarious household in a frenetic daily routine. To provide for her family, she secretly takes out loans. But the weight of debt eventually plunges her into denial and loneliness. Until the day her son Nino discovers an eviction notice. In spite of himself, he takes on the role of a father who is too absent, and searches for any solution to get his family out of this situation.