Mathilde is nine years old. Her parents have separated. She lives with her mother, a fragile person who hovers at the edge of madness. It's a story of a unique love between a daughter and her mother.
The director has achieved the feat of drawing a cheerful fable from a poignant story.
Noémie Lvovsky plunges spectators into the absorbing world of a brave little girl played by marvelous Luce Rodriguez, the film’s revelation, with extraordinary naturalness.