Laura and Rey live in a house beside the sea. He's a filmmaker, she creates performances in which she's the actress. Rey dies (accident, suicide?), leaving her alone in the house. But soon, alone she'll no longer be. Someone is there. It's Rey, by and for her, like a dream that is longer than night, so that she survives.