Ethan has started a jockey apprenticeship at a steeplechase stable, the most dangerous type of horse racing. In contact with thoroughbreds, he discovers the racing world, betting, money and wealth. His passion grows as quickly as his frustration. Racing to win, but always at someone else’s beck and call, soon he will have to make a choice: break the rules or save his own skin.