Paul Bordas, a biker worn out by life, has just lost his son in a motorcycle accident. One evening, Marie, his son's girlfriend, suggests that they recover the damaged motorcycle in order to give it a proper burial and thereby honor Paul's son and put him to rest. A journey into the heart of the forest then ensues, during which they will have to accept their differences, while overcoming concrete obstacles on their way.