Bayta is an influencer reaching the end of her career. She no longer feels any pleasure, either for herself or for Tom, carrying out this job. The couple encounter Eva, the first humanoid robot to be an influencer. After touching Eva, Bayta discovers a strange liquid that begins to seep from her pores. In her opinion, there's no doubt: it's Eva's fault.