In a near future, cutting-edge technology allows human phobias and traumas to be eliminated. In the hope of curing a panic-fear of water that risks blighting a brilliant future to which he is destined, Thomas decides to sign up for this treatment. When he discovers the horrible truth about his phobia's origin, his life is turned upside down.