Two brothers must gather together an exorbitant sum of money for a heart transplant for their younger brother. The clock is ticking, the banks offer no help. Until the day a mysterious man, who organizes clandestine fights, encounters one of the brothers and proposes that he fight, until death. How far will we go to save a family member, manipulation, combat, and love?