Brahim is in charge of his older brother Mehdi, ten years his senior. They live in a suburban housing project. Mehdi's disability, the result of a war wound, imposes constraints that make daily life difficult, forcing Brahim to take on heavy responsibilities. Worn out by rituals and chores and his deliveryman job to make ends meet, Brahim is confronted́ with a major dilemma.