Seventeen years have gone by since Alexandre watched Estelle head off into space. She never returned. Alexandre is now living a reclusive life in an observatory deep in the mountains, surrounded by huge dish antennas. Haunted by the idea of finding her again, he sends music into space each day destined for the woman he loves who has disappeared. One stormy night, the heavens respond.