Paul, in his forties, has just recently got out of a rehabilitation clinic. His attempts to get in touch with his wife are in vain. He decides to get far away from the city and follows up an ad by a couple, Claudine and Jiuko, for a room mate in their isolated house. Their warm welcome persuades him to stay...