In a Beijing suburb, a Mongolian community takes care of a Chinese millionnaire's racehorses. Between repetitive tasks and the dreams of returning to their homeland, time seems to be frozen. However, behind the walls of the stables and even into Inner Mongolia, China continues to transform at a fast trot.