Storm Without Eyes is a filmed correspondence with Annie Le Brun, who is a contemporary French poet and essayist. This film weaves, via landscapes important to me, places of boundary, edge, end, and routes linking me to her and to her literary imagination: the romantic revolt, the necessity to abandon the roles assigned to us, and lyricism as the last bulwark against death.