Observing in close up the students of the Opéra National de Paris' dance school, who day after day build their future as dancers, Clémence Poésy offers a novel gaze that leaves the bodies at work off screen. By capturing the intimacy of faces, she reveals some of the mystery of the quest to which this apprenticeship is devoted.