Freeman is a rapper. As many young people of his generation and those younger, a crucial question arrised: how to live on his passion and tmake it out there, how to break through the hip-pop movement all on his own?
It is around the creation of a song, surrounded with his friends artists, rappers, reggaeman and beatmaker, that he deals with this question and thinks about what music has brought to his life.