Every evening, approximately 30 000 people enter the code into a Formula 1 hotel room. Whatever the place, the room into which we enter is the same everywhere.
A quick night stop, stay for a week, sometimes much more, if they wish to or not, these people will have lived in this place.
The hotel Formule 1, the none existing and functional, almost shameful, tells us about our way of living in the world.