It is a story of friendship. Sobhan and Hamid. Two young Afghans. The journey from Afghanistan to Paris united them. It is there, around a fire of fortune lit at the edge of a canal, that they found each other. The Night's Drifters shows what sometimes takes place at night at the heart of our cities. A movie about the night passengers in Europe, about the Afghan youth which lives in exile and which, in secret, writes their story. With acts, words and mobile phones.