In a former working class neighborhood of Paris, the last factory is going to disappear without a sound. Hanging from the facade, a property developer's advertisements already announce the factory's transformation into an apartment building. Behind the walls, factory employees are still at work. Their words emerge through the sound of machines. They are there, with their lives, projects, and dreams. A chorus of neighbors resonates in the street and reveals the mute violence of the city's transformations.