Ysabel de Maisonneuve offers her expertise and her inspiration: from Japan to the Atlantic Ocean, following materials and colors, she starts with raw elements, with primordial thread that can be woven. A portrait of a textile artist, whose work elegantly combines traditional techniques and processes inspired by nature.