Bouka, it's her Saharan nickname and also her stage name. She started to paint one morning, almost four years ago, when she was sorting out her cupboard where she found old tubes of gouache and her children's unused paintbrushes. Three sons that she brought up on the Debussy high-rise of the 93 in Paris which is going to be demolished.