Laurent Achard set up his camera on the set of Paul Vecchiali’s film Le Cancre to capture the director’s creative power. Although Vecchiali’s precision is impressive, Achard also shows moments where his collaborators’ input is essential. Under the director’s eye, the stars are becoming actors again, and Achard revives the heritage of Vecchiali’s '70s and '80s production studio Diagonale.