Saji lives on the outskirts of Almeria, in Andalusia. Moroccan immigrant and daily agricultural worker, on this ground of transit, he joins every evening the beach of Genoveses. This evening, a meeting upsets him and pushes him into running away through this singular territory. Twenty-four hours of the life of a man with passions and ordinary desires.