Every night, in the heart of the forest, Abel and Nadja challenge the curfew and make love. One night, they discover a place which seems protected from the abstract war which surrounds them. A camp where, among others, Leila, Ivan and Samuel welcome them. Then life is going to waste away very hardly and quickly.