A young woman lives in an ancient station closed down with her homebird father who did not see her grow-up. Herself a solitary, strange, in her fanciful worlds. One day, she leaves the station, and does round trips between love, death and childhood. Just to grow up, it is her turn, to take place in an adults' world.