From a human styx stand out some figures, some souls, in the whirlwind of the Tokyo megalopolis. At the end of the day, a retreat, a breath: this familiar place of 10m2, the bar La Jetée held by Madam Kawail San. This evening, nevertheless, a soul is missing to the call.