A young man goes daily to a church to see a girl there with whom he fell in love. He observes her, from afar. But one day, a man comes in to disturb his daily rite, the scarecrow, scaring off the girl who will not reappear again. The young man only finds the scarecrow busyand decides to settle to settle a score with him.