Late 80’s in Northern France, women are being sexually assaulted along the same road by the Samber river – with attacks taking place early mornings and in a similar style. The police fail to get to grips with the extent of these assaults or make a connection between the cases. The justice system is overwhelmed by the accumulating cases. It will take 30 years to catch a man, who never stopped attacking women and is responsible for at least 54 cases of rape or sexual assault. Samber is a thriller that recounts the progression of the investigation, and its repercussions from the 80’s through to 2018 and the beginning of the #metoo era.