Tarpan is a road movie on foot, an adventure movie in rural areas, crossed between certain movies by Guiraudie, Jean-François Stévenin, or characters by Beckett. Fred and Lionel are launched on the road towards a mysterious quest and are interrupted by an unforeseen meeting. The stranger entails them into an awkward situation and abandons them there. To say more would ruin the suspense.